rozwiń filtry »

Wyszukiwanie publikacji

Aktualności

sier
17

Vistula ubierze komentatorów ESL Mistrzostw Polski

17.08.2018 11:35, dodał: Arfałek
Ocena:

Pierwszy raz w historii polskiego esportu, marka modowa oferująca produkty premium angażuje się w rozgrywki esportowe celując w odbiorcę tej najdynamiczniej rozwijającej się gałęzi przemysłu rozrywkowego.

Vistula, która została partnerem ESL Mistrzostw Polski zadba o garderobę popularnych komentatorów - Macieja „Morgena” Żuchowskiego, Kuby „KubiKa” Kubiaka, Michała „Avahira” Kudlińskiego oraz prezenterki ESL Kingi Kujawskiej, dla której przygotowano specjalny zestaw strojów szytych na miarę.

Efekty współpracy obu firm, będą widoczne już w aktualnym, 17. sezonie ESL Mistrzostw Polski. Komentatorzy rozgrywek CS:GO oraz LOL pojawią się w dobranych przez stylistów Vistuli zestawach casualowych oraz eleganckich garniturach uszytych na miarę.

- Współpraca, jaką nawiązaliśmy z Vistulą jest jednym z ciekawszych przypadków mariażu świata esportu i marek spoza branży nowych technologii (tzw. nieendemicznych). Sporo osób może być zaskoczonych, lecz dla nas to naturalny krok, bo chcemy, aby styl i wygląd komentatorów najważniejszej w Polsce ligi esportowej korespondował z profesjonalizacją, jaką znamy ze studiów tradycyjnych telewizji, gdzie transmitowana jest Liga Mistrzów czy inne prestiżowe wydarzenia – mówi Adrian Kostrzębski – Dyrektor ds. Sprzedaży i Komunikacji w ESL Polska.

- Vistula to marka nowoczesna i otwarta na nowych odbiorców. Szukając innowacyjnych rozwiązań marketingowych, jako pierwsi z branży odzieżowej postanowiliśmy wkroczyć w świat esportu, ponieważ jest to najbardziej dynamicznie rozwijająca się dziedzina sportowa, rozpatrywana nawet jako dyscyplina olimpijska. Jesteśmy przekonani, że pośród fanów rozgrywek gamingowych znajdują się nasi potencjalni Klienci, którzy być może do tej pory nie brali pod uwagę marki Vistula w swoich ścieżkach zakupowych. Mamy nadzieję, że docenią nasze produkty – tak jak to się stało w przypadku ubranych przez nas komentatorów ESL - mówi Patrycja Hatalska-Kostewicz – Dyrektor Marketingu marki Vistula.

 

Źródło: ESL






Polecane artykuły

Testy

Poradniki

Tagi

 android   apple   ciekawostki   gaming   google   gry   internet   komputery   kosmos   microsoft   mobilne   nauka   polska   samsung   smartfon   smartfony   tablet   technologia   telefony   windows 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.