rozwiń filtry »

Wyszukiwanie publikacji

Aktualności

sty
16

Spot Tomasza Bagińskiego promujący transmisję Olimpiady w Soczi

16.01.2014 10:27, dodał: Maksym Słomski
Ocena:

Tomasz Bagiński wyreżyserował spot promujący transmisję nadchodzących Igrzysk Olimpijskich w Soczi. Jest to kolejna produkcja skierowana na rynek brytyjski zrealizowana na zlecenie domu produkcyjnego Stink.

Platige Image wspólnie z wrocławskim studiem Juice zrealizowały spot promujący transmisję z nadchodzących Igrzysk Olimpijskich w Soczi. Reżyserem jest Tomasz Bagiński (Platige Image) zaś producentem Adam Tunikowski (Juice).

"Scenariusz spotu, stworzony przez agencję RKCR/Y&R z Londynu, dotarł do mnie przez studio produkcyjne Stink, które reprezentuje mnie na tamtym rynku." – mówi Tomasz Bagiński. "Scenariusz był kapitalny. Bardzo chciałem to zrobić. Tekst miał energię, która rzadko pojawia się w pracach komercyjnych. Początkowo film miał być krótszy i mniej rozbudowany, ale razem z Juice, które szybko pojawiło się w procesie od strony post-produkcyjnej, zdecydowaliśmy, że taki pomysł wymaga epickiej oprawy. Finalna produkcja to efekt zaskakująco rzadkiej sytuacji w której zarówno klientowi jak i agencji, produkcji, reżyserowi i artystom zaangażowanym w projekt zależy dokładnie na tym samym."

 

Zmagania sportowców z siłami natury, przekraczanie barier, których nikt inny nie jest w stanie pokonać poza tymi wybranymi – olimpijczykami, to temat opowiadany już setki razy i przedstawiany na setki sposobów. Dlatego dla twórców spotu ważne było, żeby całość ukazać w przykuwający uwagę sposób, zachowując realizm obrazu. Bardzo pomogło w tym wykorzystanie skanów górskich lokacji. Zastosowana technika nie jest nowa, jednak doskonała jakość materiałów, przewyższyła wszystkie próby, które były podejmowane przy ręcznym modelowaniu szczytów górskich. Niepokojący, filmowy klimat spotu buduje także głos lektora - użyczył go bowiem brytyjski aktor Charles Dance, grający postać Tywina Lannistera w serialu "Gra o Tron".

"Spot, który zrealizowaliśmy na potrzeby BBC Sport jest kolejną produkcją przeznaczoną na rynek brytyjski." - mówi Piotr Sikora, prezes Platige Image. - Jest to także kolejna produkcja wykonana na zlecenie domu produkcyjnego Stink.

Źródło: inf. prasowa






Polecane artykuły

Testy

Poradniki

Tagi

 android   apple   ciekawostki   gaming   google   gry   internet   komputery   kosmos   microsoft   mobilne   nauka   polska   samsung   smartfon   smartfony   tablet   technologia   telefony   windows 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.