rozwiń filtry »

Wyszukiwanie publikacji

Aktualności

list
08

Smartfony Nubia znalazły dystrybutora w Polsce - Nelro Data

08.11.2016 10:20, dodał: Maksym Słomski
Ocena:

Warszawska spółka Nelro Data SA została wybrana przez twórców marki Nubia, do wprowadzenia jej smartfonów na polski rynek. Nelro Data jest autoryzowanym dystrybutorem tych urządzeń w Polsce.

Początkowo do oferty Nelro Data trafią trzy smartfony sygnowane logo Nubia - Z9 Mini, charakteryzujący się 5-calowym wyświetlaczem o rozdzielczości Full HD, Z9 Max – 5.5-calowy phablet 1080p i Z11 Mini, który również jest konstrukcją z 5-calowym ekranem Full HD. Wszystkie modele pracują pod kontrolą systemu Android, w oparciu o wydajne 8-rdzeniowe procesory, a także obsługują najistotniejsze standardy komunikacyjne, takie jak LTE. Ponadto na pokładzie znajdziemy aparat główny, oferujący w zależności od modelu 13 Mpx lub 16 Mpx i frontową kamerkę od 5 Mpx do 8 Mpx oraz gniazdo kart microSD.

Już teraz wiadomo, że w najbliższym czasie portfolio smartfonów w ofercie Nelro Data powiększy się o kolejne modele. O szczegółach firma poinformuje w najbliższym czasie.Nubia Z9 MaxMarka Nubia należy do firmy ZTE. Do globalnej promocji urządzeń tej submarki zaangażowano jednego z najbardziej utytułowanych piłkarzy wszechczasów, Cristiano Ronaldo.

- Rozglądaliśmy się na rynku za dobrze rokującym dystrybutorem i przez pryzmat naszych oczekiwań naturalnym wyborem była Nelro Data. To firma, która w ciągu kilku lat istnienia dogoniła krajową czołówkę dystrybutorów IT, burząc niejako status quo funkcjonujący w tym segmencie od bardzo dawna. Liczymy zatem, że entuzjazm sprzedażowy w połączeniu z dobrą ofertą produktową i cenową zaowocuje sukcesem naszego wspólnego przedsięwzięcia – ocenia Tomasz Zieliński, Country Manager marki Nubia.

- Na pytanie o motywy jakie kierowały decydentami po stronie Nubii, aby powierzyć nam swój asortyment, mogę wymienić kilka najważniejszych. Na pewno kreatywność, rozbudowane kanały sprzedaży, szybkość podejmowania decyzji oraz wsparcie marketingowe, które wpływa na pozytywny wizerunek marek znajdujących się w naszej ofercie. Uważamy, że nakłady na promocję zawsze się zwracają, dlatego inwestujemy w reklamy, wywiady i recenzje sprzętu, a w przypadku brandów konsumenckich także w kooperację z youtuberami i blogerami. Na pewnych sprawach po prostu nie warto oszczędzać – twierdzi Łukasz Pacholski, Wiceprezes Grupy Nelro Data SA.






Polecane artykuły

Testy

Poradniki

Tagi

 android   apple   ciekawostki   gaming   google   gry   internet   komputery   kosmos   microsoft   mobilne   nauka   polska   samsung   smartfon   smartfony   tablet   technologia   telefony   windows 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.