rozwiń filtry »

Wyszukiwanie publikacji

Aktualności

gru
11

Polscy gracze zebrali 83 tys. złotych na charytatywnym streamie

11.12.2018 10:40, dodał: Maksym Słomski
Ocena:

54 godziny – tyle potrzebowała społeczność graczy, aby razem z gwiazdami Internetu oraz esportu zebrać ponad 83 tysięcy złotych dla Centrum Zdrowia Dziecka.

Była to już czwarta z rzędu wielka przedświąteczna mobilizacja społeczności graczy. Od 7 do 9 grudnia grali na komputerach w ulubione tytuły, namawiając jednocześnie widzów do charytatywnej zbiórki na rzecz pacjentów Kliniki Rehabilitacji w Centrum Zdrowia Dziecka. Całość można było oglądać podczas transmisji online.

Zebrana kwota w wysokości 83 654,26 złotych, łącznie 67 zaangażowanych gwiazd Internetu, zawodników esportowych i influencerów, 54 godziny zabawy, 200 000 widzów – taki jest bilans tej weekendowej, charytatywnej akcji. Pomysł był prosty, a cel ambitny. Uczestnicy charytatywnego wyzwania przez ponad dwie doby kwestowali grając w popularne gry i organizując wyzwania dla swoich fanów. W tym czasie żywiołowo komentowali rozgrywkę, ale przede wszystkim nawoływali widzów do wpłat na rzecz pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka.

Warto wspomnieć, że dwa razy podczas pojedynczego wejścia na wizję, trwającego za każdym razem cztery godziny, udało się zebrać kwotę 15 tys. złotych, a najwyższy zarejestrowany datek od jednej osoby to aż 10 tys. złotych. Świadczy to o niesamowitej sile oddziaływania zaproszonych do akcji streamerów i hojności uczestników, składających się w dużej mierze z młodych internautów.

Uzbierana przez uczestników internetowej transmisji imponująca suma zostanie przeznaczona na zakup nowoczesnego sprzętu dla pacjentów Kliniki Rehabilitacji Centrum Zdrowia Dziecka.

„Wcześniej nie mieliśmy pojęcia o istnieniu takiej rewelacyjnej społeczności graczy”, mówi Elżbieta Golińska, prezes Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Centrum Zdrowia Dziecka. „Jesteśmy maksymalnie skoncentrowani na pomocy dzieciom i przyznaję, że to wielkie odkrycie. Wspaniali ludzie, którzy dzięki tej inicjatywie pokazali jak pięknie i bez zadęcia można wesprzeć małych pacjentów z CZD. Ogromnie dziękuję w ich imieniu wszystkim darczyńcom za to, że w tak krótkim czasie udało się zebrać tak dużą sumę pieniędzy”, podsumowuje.

Była to już kolejna odsłona charytatywnej akcji firmy NVIDIA z osobistościami Internetu, streamerami i twórcami treści YouTube w rolach głównych. Rok temu wspierali w ten sam sposób Fundację DKMS, szukającej dawców dla pacjentów wymagających przeszczepu komórek macierzystych szpiku. Dwa lata temu uczestnicy wydarzenia grali dla kliniki onkologicznej Przylądek Nadziei, zaś trzy lata temu inicjatywa rozgrywała się dla podopiecznych Kliniki Budzik, walczącej o wybudzanie osób pogrążonych w śpiączce.

Informacji jak dokonywać dalszych wpłat na rzecz Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Centrum Zdrowia można szukać na stronie http://fundacjatpczd.waw.pl/jak-pomoc






Polecane artykuły

Testy

Poradniki

Tagi

 android   apple   ciekawostki   gaming   google   gry   internet   komputery   kosmos   microsoft   mobilne   nauka   polska   samsung   smartfon   smartfony   tablet   technologia   telefony   windows 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.