rozwiń filtry »

Wyszukiwanie publikacji

Aktualności

mar
20

Netflix wyłącza okres próbny dla Polaków - to efekt nadużyć?

20.03.2019 09:55, dodał: Maksym Słomski
Ocena:

Koniec z darmowym miesiącem testowym Netflix w Polsce. Znamy powód tego kontrowersyjnego posunięcia.

Ile okresów próbnych na Netflix wykorzystaliście? Przyznajcie się? ;) Polacy uwielbiają kombinować i jeśli tylko najpopularniejsza na świecie platforma VOD na to "pozwalała", to wszyscy czuli się bezkarni. Niestety, koniec tego dobrego. Netflix wyłączył darmowy okres próbny w Polsce. Co to oznacza?

Darmowy okres próbny Netflix pozwalał korzystać z platformy i oglądać wszystkie zgromadzone tam filmy i seriale przez 30 dni, za darmo. Niezbędne było podanie danych karty płatniczej, ale nic nie stało na przeszkodzie, by anulować okres próbny przed jego zakończeniem i nie ponosić opłat za przedłużenie danego abonamentu. Tworząc nowe konto na nowy adres e-mail i dodając inną kartę, można było aktywować kolejny darmowy okres próbny. Od teraz jedyną metodą na korzystanie z Netfliksa w Polsce jest ponoszenie opłat - już od pierwszego dnia.netflix darmowy okres próbnyPrzedstawiciele Netflix Polska zapewniają jednak, że wprowadzone przez nich zmiany to tylko "test". Test tego, jak wielu Polaków dalej korzystało będzie z platformy po wykasowaniu darmowego okresu próbnego. Może się okazać, że naprawdę spory procent użytkowników korzystał z Netfliksa za darmo, od zawsze... Takie działanie przynosiłoby firmie straty.

Biuro prasowe Netflix Polska podaje:

"Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników. Testy te zazwyczaj różnią się pod względem czasu ich trwania i regionów, w których występują. Nie muszą też oznaczać wprowadzenia testowanych zmian na stałe."

Jak widać, zmiany nie muszą, ale... mogą okazać się zmianami permanentnymi. W ogóle nie będę zdziwiony, jeśli Netflix zdecyduje się na taki krok, jeśli Polacy robią firmę "w balona" na duże pieniądze.

Co ciekawe, ostatnio Netflix podniósł ceny abonamentów niektórym użytkownikom w Polsce. Usługa zdrożała o 7-13 złotych miesięcznie, w zależności od pakietu. W skali miesiąca różnica nie wydaje się porażająca, ale w skali roku zapłacimy więcej o 84 - 156 złotych, w zależności od wybranego planu. Co ciekawe, u obecnych subskrybentów podwyżki były niższe średnio o połowę. Jak widać potentat rynku VOD testuje cierpliwość Polaków na całego.

A Wy jak korzystacie z Netfliksa? Wiecznie na darmowym okresie próbnym, płacicie za któryś z abonamentów, czy może kupujecie "tańszego" Netfliksa z niepewnych źródeł?






Polecane artykuły

Testy

Poradniki

Tagi

 android   apple   ciekawostki   gaming   google   gry   internet   komputery   kosmos   microsoft   mobilne   nauka   polska   samsung   smartfon   smartfony   tablet   technologia   telefony   windows 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.