rozwiń filtry »

Wyszukiwanie publikacji

Aktualności

gru
04

Huawei otwiera flagowy salon w Warszawie! Pierwszy w Europie Środkowej

04.12.2018 11:40, dodał: Maksym Słomski
Ocena:

Pierwszy flagowy sklep Huawei w Polsce i w tej części Europy, zostanie otwarty 15 grudnia w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Na otwarciu przygotowanym dla mediów obecnym był m.in. ambasador marki, Robert Lewandwoski.

Polska została wyróżniona przez markę Huawei. To właśnie w Warszawie, w CH Arkadia powstanie pierwszy w tej części Europy flagowy salon popularnego producenta. Oficjalne otwarcie sklepu będzie celebrowane przez dwa dni, 15 i 16 grudnia. Na klientów czekać będą w tych dniach liczne atrakcje w postaci promocji, konkursów i spotkań z influencerami z #TeamHuawei, w tym z Anną Lewandowską i Sarsą.Huawei sklep WarszawaW placówce nabyć będzie można wszystkie urządzenia z oferty Huawei - smartfony, tablety, laptopy, urządzenia wearables i akcesoria. Klientów obsługiwać będzie 12 specjalistów sprzedaży, posiadających dogłębną wiedzę o produktach i ofercie. Na miejscu świadczone będą także usługi serwisowe – 6 dodatkowych osób będzie odpowiadać na potrzeby klientów związane z serwisowaniem urządzeń.

Sklep zlokalizowany jest na parterze centrum handlowego, w pasażu „Canaletto”, a jego powierzchnia wynosi 227 m². W środku znajdują się trzy strefy dedykowane różnym aktywnościom – strefa frontowa jest miejscem ekspozycji flagowych produktów, strefa centralna przeznaczona jest do organizacji eventów i prezentacji produktowych, a trzecia strefa – strefa consierge – prezentuje ofertę Huawei i jest miejscem obsługi klienta, zarówno tej sprzedażowej, jak i serwisowej.Huawei sklep WarszawaHuawei Warszawa został zaprojektowany przez brytyjską firmę TRO. Wystrój sklepu imponuje, łącząc materiały, takie jak jasny kamień i drewno dębowe oraz bambusowe. W ściany sklepu wmontowane zostały multimedialne ekrany – jedna ze ścian wideo składa się z aż dwudziestu (!) 55-calowych monitorów w układzie 4x5, które pozwalają osiągnąć efekt dużego jednolitego ekranu. Dwie pozostałe video walls mają rozmiary: 6 monitorów w układzie 3x2 i 4 monitory w układzie 2x2.

W blatach stołów ekspozycyjnych znajdują się nowoczesne ekrany dotykowe, które pozwalają na interaktywne poznawanie specyfikacji prezentowanego produktu – informują też o jego cenie. Duży stół ekspozycyjny w centralnej części sklepu również oparty jest na technologii digital signage, dzięki której klient może interaktywnie poznawać portfolio Huawei.Huawei sklep WarszawaHuawei Warszawa to pierwszy flagowy sklep Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej i drugi w Europie po Mediolanie. Sklep ma być nie tylko miejscem sprzedaży, ale także przestrzenią, gdzie prezentowane będą nowości marki. Na miejscu będzie można porozmawiać z ekspertami Huawei i sprawdzić osobiście, jak sztuczna inteligencja w procesorze telefonu może pomóc np. w wykonaniu lepszych fotografii.

"Podczas przygotowań długo myśleliśmy nad koncepcją sklepu i doszliśmy do wniosku, że sam sklep to za mało. To jest nasz dom, dom naszej marki. Stworzyliśmy więc wyjątkowe miejsce, do którego konsumenci będą mogli przyjść i doświadczyć wszystkich produktów z naszego portfolio, uczestniczyć w wyjątkowych wydarzeniach angażujących fanów marki oraz spotkaniach z naszymi influencerami z #TeamHuawei – powiedziała Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska.

W konferencji prasowej zapowiadającej otwarcie Huawei Warszawa, która odbyła się 3 grudnia, wziął udział ambasador marki Robert Lewandowski. Na tej samej konferencji, Yanmin Wang, prezes Huawei Consumer Business Group odpowiedzialny za Europę Środkowo-Wschodnią i kraje nordyckie, ogłosił przedłużenie kontraktu z Robertem Lewandowskim jako ambasadorem marki.

"Robert Lewandowski idealnie odzwierciedla hasło naszej marki „Make it possible”. Dzięki uporowi i ambicji osiągnął szczyty w swojej profesji. Podobnie jak Robert, wierzymy, że wszystko jest możliwe. Ten rok jest dla nas szczególny, staliśmy się drugim największym producentem smartfonów na świecie." – powiedział Yanmin Wang.

"Huawei jest marką, która nieustannie mnie zaskakuje, która z każdym nowym produktem jest w czymś pierwsza na świecie. Od początku współpracy czułem, że ma duży potencjał i będzie się rozwijać. Huawei pasuje do mnie, do drogi, jaką przeszedłem. Hasło „Make it possible”, jakie przyświeca firmie, doskonale odzwierciedla również moją historię – też musiałem wielokrotnie stawiać czoła przeciwnościom losu i walczyć, by być jeszcze lepszym i nigdy się nie poddałem. Cieszę się, że jestem ambasadorem Huawei i częścią całego #TeamHuawei" – powiedział Robert Lewandowski.






Testy

Poradniki

Tagi

 android   apple   ciekawostki   gaming   google   gry   internet   komputery   kosmos   microsoft   mobilne   nauka   polska   samsung   smartfon   smartfony   tablet   technologia   telefony   windows 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.